Danish Outpost
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

STOR STAR WARS DAG I TAASTRUPS MEDBORGERHUS !

Go down

STOR STAR WARS DAG I TAASTRUPS MEDBORGERHUS ! Empty STOR STAR WARS DAG I TAASTRUPS MEDBORGERHUS !

Indlæg  ISB-421 Søn Mar 15, 2009 12:26 pm

Til alle danske brødrer og søstre,

Den Danske STAR WARS Loge slår nu endnu en gang dørene op for STAR WARS Dag i Taastrup Medborgerbus part ii.

Datoerne for dette store event er den 29-05-2009 tidsrummet 19:00-21:00 og 30-5-2009 i tidsrummet klokken 10-16.

Pt pga alt det hårde arbejde med at få rejst vores outpost har der ikke været særligt meget tid fra vores Command Staff til focus på aktiviteter, men som en trofast trooper tager jeg fanen i hånden og danner hermed fortrop Smile

Og for de som er fan af den gode David Prowse så kan jeg med store glæde komme med den gode nyhed at han vil være tilstede med autografer til dette event men bare den 29-05-2009 Very Happy David Prowse vil være at træffe i tidsrummet
19:00-21:00.

Der er derfor heller lavet nogen aftaler med hensyn til trooping fra DO side endnu osv med den Danske STAR WARS Loge endnu. Men det skal nok komme er jeg sikker på. Nu skal vi lige have vores Outpost på plads. Men skulle det blive nødvendig vil jeg naturligvis tage kontakt til den dansk STAR WARS Loge.


For mere information tjek dette link !
http://www.danskstarwarsloge.dk/

VODE AN !
ISB-421
ISB-421

Antal indlæg : 244
Age : 49
Geografisk sted : Imperial Stardestroyer 'True Justice'
Registration date : 06/03/09

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum