Danish Outpost
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hej danske legionære af 501st

2 deltagere

Go down

Hej danske legionære af 501st Empty Hej danske legionære af 501st

Indlæg  ISB-421 Tirs Mar 10, 2009 12:07 pm

hej troops,

Jeg ville blot præsentere mig selv. Som det indikere i min profil har jeg været i 501st siden 2007, Men jeg har været fan af STAR WARS siden 1979, da jeg så Episode IV for første gang. Siden så jeg Episode V i biografen og igen senere så jeg Episode VI på VHS video. Siden da har min interesse for disse film manifestere sig i diverse ting: såsom legetøj, tegneserier, bøger (source books,Rollespil Expanded Universe), t-shirts, tegnefilm og nu i form af kostumer igennem 501st. Den røde tråd er min fortsatte interesse for dette kulturelle fænomen som ikke har taget af. Faktisk lige det modsatte. Faktisk har jeg læst ufattelige mængder af Expanded Universe materiale og gør det stadig, men sorter i det da jeg inderst inde er die hard hardcore fan af den første trilogi specielt Episode V The Empire Strikes Back. For tiden arbejder jeg, men læser også på Københavns Universitet, hvor jeg studere Egyptologi ( Det gamle Egypten, Faraoner og Hieroglyffer) Udover dette bruger jeg min fritid på venner, druk og STAR WARS rollespil (terningrollespil) Mit fremtidige projekt er at lave ny Stormtrooper armor, hvor selve armoren skal bestå af en FX'r og min hjelm en speciel ANH som modsat de originale er symestrisk.

Det var lidt om mig :-D


Til alle siger jeg stort Velkommen til en helt ny æra i 501st

Hail our Emperor Palpatine and his glorious vision


Sidst rettet af ISB-421 Lør Mar 21, 2009 2:18 am, rettet 1 gang
ISB-421
ISB-421

Antal indlæg : 244
Age : 49
Geografisk sted : Imperial Stardestroyer 'True Justice'
Registration date : 06/03/09

Tilbage til toppen Go down

Hej danske legionære af 501st Empty Sv: Hej danske legionære af 501st

Indlæg  DavetheDane Tirs Mar 10, 2009 12:55 pm

TK-2074 skrev:hej troops,

Jeg ville blot præsentere mig selv. Som det indikere i min profil har jeg været i 501st siden 2007, Men jeg har været fan STAR WARS siden 1979, da jeg så Episode IV for første gang. Siden så jeg Episode V i biografen og igen senere så jeg Episode VI på video. Siden da har min interesse for disse film manifestere sig i diverse ting: såsom legetøj, tegneserier, bøger (source books,Rollespil Expanded Universe), t-shirts, tegnefilm og nu i form af kostumer igennem 501st. Den røde tråd er min fortsatte interesse for dette kulturelle fænomen som ikke har taget af. Faktisk lige det modsatte. Faktisk har jeg læst ufattelige mængder af Expanded Universe materiale og gør det stadig, men sorter i det da jeg inderst inde er die hard hardcore fan af den første trilogi specielt Episode V The Empire Strikes Back. For tiden arbejder jeg, men læser også på Københavns Universitet, hvor jeg studere Egyptologi ( Det gamle Egypten, Faraoner og Hieroglyffer) Udover dette bruger jeg min fritid på venner, druk og STAR WARS rollespil (terningrollespil) Mit fremtidige projekt er at lave ny Stormtrooper armor, hvor selve armoren skal bestå af en FX'r og min hjelm en speciel ANH som modsat de originale er symestrisk.

Det var lidt om mig :-D


Til alle siger jeg stort Velkommen til en helt ny æra i 501st

Hail our Emperor Palpatine and his glorious vision

Velkommen til vores ydmyg Outpost, hvor vores mission er at indtage Danmark!

Fantastisk baggrund - det er nærmest en tro kopi af min!! De gode barndomsminder! he he...
DavetheDane
DavetheDane
Admin

Antal indlæg : 266
Age : 49
Geografisk sted : Næstved
Registration date : 02/03/09

https://danishoutpost.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hej danske legionære af 501st Empty suk! barndomsminder ,,hehe

Indlæg  ISB-421 Tirs Mar 10, 2009 2:15 pm

ak ja,, tiden flyver Smile
ISB-421
ISB-421

Antal indlæg : 244
Age : 49
Geografisk sted : Imperial Stardestroyer 'True Justice'
Registration date : 06/03/09

Tilbage til toppen Go down

Hej danske legionære af 501st Empty Sv: Hej danske legionære af 501st

Indlæg  DavetheDane Tirs Mar 10, 2009 2:27 pm

Jeg har selv en dreng på 7½ år som er interesseret i Star Wars (Lego, PS2/PS3 mv), så det har været sjovt at genopdage passionen for dette klassiske univers og så også have lidt far/søn tid omkring dette!
DavetheDane
DavetheDane
Admin

Antal indlæg : 266
Age : 49
Geografisk sted : Næstved
Registration date : 02/03/09

https://danishoutpost.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hej danske legionære af 501st Empty Det er lige det

Indlæg  ISB-421 Ons Mar 11, 2009 12:11 am

Når jeg er til konventions så er det glæden fra de små poder som gør man selv få et flashback til den gang man selv var en lille purk og det er fedt. Fordi man igennem dem genoplever den barndom man selv havde. En lidt kryptisk udredning,, det ved jeg, men jeg er lige vendt hjem fra jobbet og ser lidt ESB for at koble af :-)
ISB-421
ISB-421

Antal indlæg : 244
Age : 49
Geografisk sted : Imperial Stardestroyer 'True Justice'
Registration date : 06/03/09

Tilbage til toppen Go down

Hej danske legionære af 501st Empty Sv: Hej danske legionære af 501st

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum